Direktlänk till inlägg 22 maj 2010

love

Av Love you - 22 maj 2010 15:27

uppskattar verkligen alla kommentarer och mail. redan en massa mail om frågor, och åsikter. jätte kul,verkligen.

har fått en massa mail om hur man ska behandla pojkvännen.
kan ta ett mail nu,lite snabbt.
min pojkvän är dum i huvudet mot mig, han raggar på andra tjejer, och ljuger om det för mig. samtidigt som han sitter och skriver till mig att han älskar mig, så sitter han och skriver till andra tjejer att dom är snygga och ber dom skicka massa naken bilder och sånt. jag har konfronterat honom, men jag förlåter honom lika snabbt..hur ska jag göra? det har vart så nu hela vårat förhållande, och vi har vart tillsammans länge!
svar: ni har vart tillsammans länge, och han har hållt på sådär under hela erat förhållande. jag tycker att du verkligen ska ta dig en riktigt funderare på om han är värd all oro inom dig, och ifall han verkligen är värd dina tårar! Han är en idiot ifall han gör sånt där, och sånt där ska inte accepteras. är han tillsammans med dig, så är det dig han är tillsammans med. ingen annan och då accepteras heller inte att han raggar på andra tjejer. stå på dig tjejen, och verka beslutsam.


är under stress just nu därför blev det ett kort svar och bara en fråga. senare under dagen kommer flera läsarfågor dyka upp med svar. fick även ett mail av en tjej om att hon ville se ett inlägg om "att göra slut."
jag ska försöka fixa det lite senare idag.
xoxo
loveandsex

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Love you - 23 maj 2010 00:01

Ibland fungerar inte kärleken riktigt som man har tänkt sig. Hur man än försöker, så får man inte det att fungera. Av olika skäl såklart. Det finns förhållanden som inte är bra för dig också, t ex. om personen skadar dig psykiskt och/eller fysiskt. D...

Av Love you - 22 maj 2010 23:57

förlåt att jag ej har lagt upp inlägget än, internet pajade nämligen tidigare idag. ska börja jobba lite på det nu. lite svar på tal, då jag har fått några frågor om detta. återkommer strax! ...

Av Love you - 22 maj 2010 12:22

fråga: hej,jag är en tjej på 16 år och jag tycker det är jätte kul att något startat en sån här blogg. inte alltid man vill gå till ungdomsmottagningen och fråga vissa saker.hoppas verkligen den här bloggen kommer att hålla i. min fråga lyder: jag ...

Av Love you - 22 maj 2010 12:07

hej. och vad kul att ni hittat hit! igår kväll när jag låg och skulle sova, så kom jag på att jag ville starta ett blogg, en blogg som kommer till användning. ingen vanlig blogg som handlar om vad jag ätit idag, vilka skor jag har på mig, osv. för eg...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards